Dienstenwijzers

Home » Hypotheken » Dienstenwijzers

HV Hypotheken: Dienstenwijzers

Hieronder hebt u een aantal keuzes, kies de optie die het meest past bij uw situatie.

Hypotheken

Risico’s afdekken

Vermogen opbouwen

Serviceabonnement

Dienstenwijzer HV Hypotheken

HV Hypotheken is gespecialiseerd in hypotheken. Graag willen wij u laten zien wat onze werkwijze is. In onze werkwijze staat u als klant centraal. Uw persoonlijke situatie en uw persoonlijke wensen zijn onze leidraad. In deze dienstenwijzer vindt u, kort en bondig, onze algemene gegevens, openingstijden, informatie over onze dienstverlening en waar u terecht kunt met klachten.

Informatie over onze dienstverlening

Op grond van de Wet financieel toezicht zijn wij verplicht u voorafgaand aan de totstandkoming van een financiële overeenkomst onderstaande informatie te verstrekken.

Naam en adres

Onze gegevens luiden:

HV Hypotheken B.V.
Dorpsstraat 22,
6562 AB Groesbeek
Postbus 210, 6560 AE Groesbeek
t 024 – 397 57 55 (buiten kantoortijd 06-50520477)
f 024 – 397 77 57
info@hvhypotheken.nl / www.hv.nl

Openingstijden

Maandag t/ vrijdag: 08.30 – 17.30 uur (buiten kantoortijden op afspraak)
Zaterdag en zondag gesloten.

Registratie AFM

Ons kantoor is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten onder nummer 12015627.

Aard van dienstverlening

Ons kantoor heeft de vergunning om te adviseren en te bemiddelen in:

  • Betaalrekeningen (bemiddelen)
  • Consumptief krediet (bemiddelen)
  • Electronisch geld (bemiddelen)
  • Hypothecair krediet (bemiddelen)
  • Levensverzekeringen (bemiddelen)
  • Schadeverzekeringen (bemiddelen)
  • Spaarrekeningen (bemiddelen)

Klachten

Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Indien u echter niet tevreden bent, vragen wij u dit ons direct te laten weten. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo snel mogelijk te verhelpen. U kunt uw klacht sturen naar HV Hypotheken, Postbus 210, 6560 AE, Groesbeek, t 024 – 397 57 55 t.a.v. de heer P. de Jong of mail naar info@hvhypotheken.nl

Mocht u menen dat wij niet adequaat op uw klacht hebben gereageerd, dan kunt u zich wenden tot: Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD), ons aansluitnummer bij KiFiD is 300.010584.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, Postbus 93257, 2509 AG Den Haag,
Telefoon: 0900 – 3552248 (10 ct/min.), E-mail: info@kifid.nl, Internet: www.kifid.nl

Adviesvrij

Ons kantoor is volledig adviesvrij. Dat wil zeggen dat wij geen enkele contractuele verplichting hebben om u te adviseren om te kiezen voor de financiële producten van bepaalde banken, verzekeraars of geldverstrekkers. Deze onafhankelijkheid zorgt ervoor dat wij ons volledig kunnen richten op uw persoonlijke situatie en wensen. Vervolgens gaan we kijken welke partij daar het best bij past.

Geen zeggenschap

Wij zijn een volledig zelfstandige onderneming. Geen enkele bank, verzekeraar of andere aanbieder van financiële producten heeft stemrechten of aandeel in ons kapitaal.

Selectie van aanbieders

Bij voorkeur maken wij gebruik van een aantal partijen waarmee wij de ervaring hebben dat zij de administratieve afwikkeling goed geregeld hebben. Dat zijn o.a. ASR, Regiobank, ABN AMRO, RABO, ING, Nationale Nederlanden, Lloyds bank, NIBC, Hypotrust, REAAL en Florius. Daarnaast kunnen wij via inkooporganisaties bij vrijwel alle banken, verzekeraars en geldverstrekkers terecht. Wij blijven echter altijd volledig vrij in onze keuze, en gaan voor de beste, bij uw situatie passende, oplossing.

Wijze van beloning

Voor de kosten van onze werkzaamheden ontvangt u van ons een factuur. In het eerste kennismakingsgesprek ontvangt u van ons het Dienstverleningsdocument met daarin opgenomen onze werkwijze en de kosten van advies en bemiddeling.

Vragen over onze dienstenwijzers?

Wij geven u graag meer duidelijkheid. Stel uw vraag aan een van onze adviseurs!